Thursday, February 22, 2007

Bestem deg Rafa!

I følge uttalelser i italienske aviser kunne Rafa Benitez tenke seg å bli trener i Italia. Hæ?

Han blir sittert av den italienske avisa Gazzetta dello Sport på at han tror han "kunne klart seg bra i Seria A", melder Eurosport.

Han skal dessuten ha sagt at han er en stor beundrer av italiensk fortball.

- Jeg tror jeg er klar for den italienske ligaen. Men for øyeblikket er jeg fornøyd med å være i Liverpool, og jeg kan komme til å bli der i tre, fire eller kanskje til og med fem år. Hvem vet? sier han videre.

Kanskje fem år? Du må jo bli mye lengre enn det Rafa! Når man er Liverpool-trener ønsker man å være det livet ut!

1 comment:

  1. Se for deg en helt vanlig supproter. Han sitter over en øl på harveys og titter på storskjermen. Så sier han plutselig til sidemannen (med liverpooldrakt og ølvom): Jeg liker svensk fotball. Men nå holder jeg med Liverpool. Men hvem vet, om en fire fem år kan det tenkes jeg holder med AIK i stedet.
    Er ikke helt sikker på om vedkommende ville ha mange rundt seg på harveys i lengden...

    ReplyDelete