Thursday, April 19, 2007

Ikke Raul, men Simao?

Raul har bestemt seg for å bli i Real Madrid ut karrieren. Men fornyet interesse for Simao Sabrosa?

- Det går historier om at jeg skal forlate Real Madrid. Det må bety at noen ønsker at jeg skal gå. Men jeg aner ikke hvor disse historiene kommer fra. Jeg har bevist mitt ønske om å bli i Real mange ganger, og jeg har ingen planer om å dra, sier han i følge The Guardian.

29-åringen Raul er inne i sin 13 sesong i Real Madrids a-stall og har fått kritikk for ikke å klare å gjenskape magien fra tidligere storhetstider de siste sesongene. Han legger delvis skylden på forskjellige trenere som har valgt å bruke ham lenger bak på banen, men ga nåværende trender Fabio Capello skryt for å bruke ham på rett plass, helt fremst mot motstanderens mål.

Og han understreket nok en gang at han ikke har noen intensjoner om å dra fra Madrid.

- Dette har jeg ikke hørt noe om fra Real Madrid, så jeg tar det helt rolig. Min framtid er her og jeg har tre år igjen av kontrakten min, sier Raul.

Om ikke Raul kommer kan de se ut til at Rafael Benitez kanskje har fornyet interessen for en av spillerne som var aller mest aktuelle for Anfield i fjor sommer. Tribalfootball melder at Benitez har fornøyt interessen for Benfica-spilleren Simao Sabrosa og viser til Daily Mail.

Avisa skal mene å vite at Liverpool hadde speidere til stede da Simao spilte i 0-0-kampen mot Braga mandag kveld.
Spilleren var nær ved å komme til Anfield i fjor sommer, men avtalen ble i siste liten avlyst. Benitez skal være klar for å forsøke på nytt for spilleren som skal være priset til omkring 13 millioner pund.

No comments:

Post a Comment