Wednesday, April 11, 2007

Utelukker ikke England

David Villa har ikke planlagt å flytte til England og Premier League. Men han utelukker det ikke om det rette tilbudet kommer.

David Villa er for tiden en av klodens mest ettertraktede fotballspillere. Sammen med Ex-Liverpooler Fernando Morientes har han gjort sakene sine bra på topp for Valenica. Og i sommer kommer en rekke storklubber til å kaste penger etter ham.

Nå sier han at han er nysgjerrig på å teste nivået på Premier League.

- Jeg har ikke planlagt å spille i England, men om et godt tilbud kommer så kommer jeg til å vurdere det, sier Villa til Zoo Magazine.

- Jeg følger godt med på fotballen i mange land, og ser mange kamper fra Premier League. Jeg har ingen favorittlag i England, men jeg har venner der og først og fremst i Liverpool, så det er det laget jeg ser mest.

Pepe Reina er en god venn av Villa, og derfor er han også hans favorittspiller på Liverpool.

No comments:

Post a Comment