Friday, September 7, 2007

Skal - skal ikke?

Landskamp eller ikke landskamp for Gerrard? Chelsea med hjelp fra Armani!
Det er blitt bekreftet at Steven Gerrard vil starte i landskampen mot Israel lørdag. Det til tross for vår kapteins skadde tå. Hele uka har han vært i full trening. Og man kan jo lure hvor fort en slik skade egentlig kan bli bra igjen.
I England går debatten ofte om hvorvidt spillere skal velge klubb eller land i slike situasjoner. Steven Gerrard er en spiller som vil spille mest mulig, og det er bra. Han jobber med hjertet utenpå drakta. Og det er det vi vil at alle fotballspillere skal.

På den annen side kan man også si at han burde være kynisk og tenke at skaden kan bli forverret av en landskamp og sette Liverpool-sesongen i fare. Og jeg forstår Benitez' bekymringer for akkurat det. Men det kan vel ikke være sånn at det medisinske støtteaparatet rundt Three Lions er så bakfulle at de sender Steve G på banen hvis det er en overhengende fare for langtidsskade?

Jeg stoler på medisinmennene og at Steven Gerrard gjør en klok avgjørelse for seg sjøl. Lykke til mot Argentina, Steven!!

Moteguru Giorgio Armani har signert for Chelsea! Den italienske designeren, blant annet kjent for sine dresser og parfymer, har designet klubbens nye offisielle dresser, melder The Soccer Blog. Og det selvsagt etter at Jose Mourinho var med på å kontrollere at det hele gikk riktig for seg med tegninger og tekstiler. Også sjefenes egen suite på "brua" har fått en overhaling av moteikonet, og har fått navnet "The Armani Lounge".

Ha ha ha ha! Jeg ler meg i hjæl! Fløtepusene har fått med seg en motedesigner for å få fart på ligaformen! Den dagen Liverpool leier inn Gucci for å få det fint nok på sitt stadion tar jeg min hatt og går!!

No comments:

Post a Comment