Tuesday, May 19, 2009

Venstreving fra Venezuela?

Venstreving fra Venezuela på vei til Anfield? Bud på fransk midtbanespiller? Kroatisk landslagsstopper vil til Liverpool.

Hørt om Juan Arango? Han ble linket til Liverpool i januar og blir igjen satt i forbindelse med en overgang til Anfield. Denne gangen er det The New Football Pools som skriver at den hurtige venstrevingen er på vei til England i sommer.

29-åringen fra Venezuela, med kallenavnet ‘The Caribbean Hurricane’, spiller i dag for Real Mallorca, og har blitt linket til både Tottenham, Arsenal og Aston Villa tidligere. Han har spilt 181 kamper for Mallorca og har scoret 45 mål, hvorav 12 kom i siste sesong.

Da han ble linket til Liverpool i januar sa han:

- Liverpool er et lag av mestere og jeg spør meg selv hvilken fotballspiller som ikke ville spilt for en slik klubb - for en av de største klubbene i verden?

VIDEO: Juan Arango.



Yoann Gourcuff har også tidligere blitt linket med Liverpool, og blir igjen nevnt i slike sammenhenger. Denne gang skriver FansFC at klubben vår er rede til å legge inn et bud på den franske spilleren. Den offensive midtbanespilleren er AC Milans eiendom, men er nå på utlån til franske Bordeaux.

Den franske klubben ønsker å gjøre låneoppholdet til en permanent overgang, men Benitez skal ha et ønske om å stikke kjepper i det hjulet. Prisen skal være på omkring €15m for spilleren som er blitt kalt "den neste Zidane".

VIDEO: Yoann Gourcuff.



Danijel Pranjic
er heller ikke et nytt navn. Den kroatiske landslagsvingen har blitt linket flere ganger den siste tiden, og nå bekrefter han nok en gang, i følge Football Audio, at han kunne tenke seg en overgang til Liverpool.

I helga hjalp han sitt hollandske lag Heerenveen til seier i den nederlandske cupen, men innrømmer at dette var hans siste kamp i klubben.

- Jeg er 90 prosent sikker på at jeg drar. Liverpool er en av klubbene som er interessert, og alle vet at jeg ønsker å spille i en annen liga. Jeg tror jeg vil dra for sju eller åtte millioner Euro, sier han.

VIDEO: Noen Pranjic-mål fra 2009.

No comments:

Post a Comment