Sunday, December 28, 2008

Newcastle - Liverpool 1-5

Liverpool kjørte over Newcastle og sikret tabelltopp i årets siste kamp.

Det er lenge siden jeg har vært så lei meg for å gå glipp av en kamp. Søndagens kamp mot Newcastle på St James Park ble såvidt jeg kan forstå en klassiker.

I kampen som endte 1-5 scoret Steven Gerrard (31 min.), Sami Hyypia (36 min.), Ryan Babel (50 min.), Gerrard (66 min.) og Xabi Alonso (str. 76 min.).

VIDEO, se et sammendrag av hele kampen:

(Se sammendraget her om playeren ikke virker i din nettleser)

---------------------------------------------------------------------------------
Les kampreferat hos Liverpool.no, VG.no og BBC.

Laget som startet: Reina, Carragher, Hyypia, Agger, Insua, Benayoun, Mascherano, Leiva Lucas, Babel, Gerrard, Kuyt.

Benken: Cavalieri, Keane, Riera, Alonso, Ngog, El Zhar, Skrtel.

No comments:

Post a Comment