Monday, July 9, 2007

Liverpool i førersetet

Liverpool skal ligge best an til å sikre seg Quaresma. Det innrømmer nå Atletico Madrid.

Miguel Angel Gil Marin i Atletico-ledelsen innrømmer innrømmer nå at Madrid-klubben ikke lenger er favoritter til å signe supervingen Ricardo Quaresm fra Porto.

Atletico skal ha lagt inn et bud på £16m, men Porto venter på neste trekk fra Rafael Benitez og Liverpool.

- Vi har ikke de finansielle kreftene til å konkurrere med Liverpool, sier Gil Martin i følge TribalFootball.

- Men vi holder døra åpen for å forhandle med Porto. Vi gir ikke opp, sier han videre.

Porto vil i følge nettstedet selge til Liverpool om klubben blar opp prisforangende, som skal være på omkring £17m. Liverpool skal ha fått avslått et bud på omkring £14m forrige uke.

Jeg tror jeg kommer til å bli en veldig lykkelig mann om vi får Quaresma også...

9 comments:

  1. faen så dårlig blogg. leser du ikke gjennom dine egne "verk" ?
    skrivefeilene florerer. og denne er sein, i tillegg til at du linker til tribalfootball, nesten like useriøs som bloggen din.

    ReplyDelete
  2. Hvorfor referererer du fra the s**?Dette er på bærtur.Stop fra å med nå!

    kvaresma er dessuttenn ikke mulig å kjøpe siden han nettopp har skrevett unnder for porto!

    ReplyDelete
  3. Vis bloggen er så dårlig trenger u ikke komme innpå. Du bør tenke på dine egne skrivefeil før du begynner å hakke på andres.

    Knallflott blogg. Hold den gående.

    ReplyDelete
  4. Det er jo bare morsomt å se at bloggen min skape engasjement. Og at enkelte kommer med usaklige kommentarer får jeg vel bare leve med...
    Takk for støtten til de som gir meg det!

    :o)

    ReplyDelete
  5. Sinnsykt bra side

    ReplyDelete
  6. Stå på!

    Har lagt bloggen din til mine favoritter.

    ReplyDelete
  7. deilig side murphy, drit i hva folk sier! den er knallbra er min mening. bra oppdateringer også!

    ReplyDelete