Wednesday, April 30, 2008

Bekrefter interesse for Valencia

Angent bekrefter interesse for midtbanespiller. Blackburn-spiss linkes igjen. Torres vil bli på Anfield ut karrieren!
I dag blir det bekreftet av Antonio Valencias manager at Liverpool ønsker å kjøpe ham denne sommeren. I tillegg er også Manchester United interessert i Wigans midtbanespiller, sier agent Diego Herrera i følgel The Daily Mail.
22-åringen fra Ecuador har vært en hit på JJB Stadion under manager Steve Bruce og spekulasjonene har gått om at Liverpool er interessert i ham. Og det bekrefter nå agenten.

- De har fulgt ham i noen måneder nå og det er to andre lag som er interessert i tillegg. Men han blir ikke billig. Sist uke sa Steve Bruce at £5m ikke var nok for ham, sier agenten til avisa.

En spiller jeg har ventet på at det skulle komme rykter om dukker endelig opp, i god tur før The Silly Season starter opp.
I følge FootballCorner melder flere kilder at Manchester United og Liverpool kommer til å kjempe om å få signaturen til Roque Santa Cruz fra Blackburn.

Dette ryktet dukket også opp i februar, etter at den tidligere Bayern Muchen-spissen har vært en umiddelbar suksess for Blackburn. Han skal bare ha kostet omkring £3m eller £4m, men etter å ha scoret nesten 20 mål for Rovers har han fått oppmerksomheten fra større lag - og vil trolig kunne gi Blackburn en pen økonomisk bonus om han blir solgt nå.

I tillegg til å ha Europacuperfaring fra Bayern har han også scoret 20 mål på 57 kamper for Paraguay. Og det skal være forventet at både Liverpool og Mancester United vil legge inn bud på omkring £12m.

I dag kan vi forøvrig lese at vår målmaskin Fernando Torres ønsker å bli på Anfield karrieren ut. Til Sky Sports sier han at han ikke ennå ønsker å bli sammenliknet med legender fra klubbens historie som Ian Rush, Kenny Dalglish og Robbie Fowler.

- Dette er bare min første sesong på Anfield. Jeg ønsker å spille enda bedre i mange sesonger framover. Så langt har jeg hatt én god sesong, men Kenny og Robbie hadde seks, sju, åtte eller ti gode sesonger i Liverpool. Det er noe annet, sier Torres til Sky.

Og før den avgjørende Champions League-kampen mot Chelsea i kveld sier han at han føler seg hjemme og ønsker å bli i Liverpool ut karrieren.

- Jeg føler meg svært sikker her. Og hvis vi vinner trofeer er det enda bedre. Dette er mitt lag, min by og Anfield er min bane. Jeg har det svært bra, er hans svært oppløftende ord videre.

No comments:

Post a Comment