Thursday, April 17, 2008

- Hallo, det er Tom Hicks

Liverpools deleier Tom Hicks ringte en fan av klubben som har satt opp en underskriftskampanje mot hans eierskap.

Liverpool-fan John McCaffrey var så skuffet over hvordan Tom Hicks er med på å ødelegge sin elskede klubb, at han laget en underskriftskampanje mot ham. Kampanjen har blitt godt mottatt og over 2.000 hadde signert den. Men han hadde trolig ikke ventet seg at klubbeier Tom Hicks skulle ringe ham om den.

Det skjedde imidlertid i følge Liverpool Echo på mandag. Da var 22 år gamle McCaffrey på besøk hos sine foreldre, da mobiltelefonen ringte.

- Jeg kunne bare ikke tro det, jeg ble hvit som et laken da jeg forstod at det var selveste Tom Hicks som hadde ringt meg, sier han til avisa.

- Jeg satte ham på høyttaler så familien kunne høre det, så snakket vi sammen i omtrent 30 minutter, forteller han videre.

Dette er en av mange uventede hendelser i den såpeoperaen som for tiden utspiller seg rundt en av de mest suksessrike og tradisjonsrike fotballklubbene i verden.

Etter at Tom Hicks i et intervju med Sky Sports sa at Rick Parry har vært en katastrofe for Liverpool FC. Parry sier på sin side at han fokuserer på sitt daglige arbeid, og kun svarer overfor styret i sin helhet, og ikke til enkeltmedlemmer. Hør Parry uttale seg om saken hos BBC her!

George Gillett har forøvrig slått tilbake og kommer i forsvar for Parry.

- Dette siste utspillet til Tom Hicks gjør meg bare trist, sier han i følge BBC.
And so the story goes...
---------------------------------------------------------------------------------
Flere nyheter:

No comments:

Post a Comment