Saturday, April 12, 2008

Vil ikke utelukke Bentley

Nye spekulasjoner om Blackburn-ving. Parry trodde han ville få sparken tidligere. Med flere nyheter!
Det har gått mange rykter om at Liverpool ønsker seg Blackburns gode høyreving David Bentley. Noe som har blitt tilbakevist av Blackburns manager Mark Hughes.

Men i et intervju vil Rafa Benitez ikke utelukke spilleren i forhold til et kjøp i sommer, melder FansFC. Han innrømmer at han liker spilleren.

- Han er en god spiller, sier han til Liverpoolfc.tv.

- Folk har spurt meg om hva jeg synes om ham og jeg sier at han er en spiller med kvaliteter. Men jeg har stor respekt for andre klubber, så jeg vil ikke si alt for mye, sier han videre.

Bentley har blitt en av de mest produktive midtbanespillerne i England etter at han kom til Blackburn fra Arsenal og prisen på spilleren kan komme til å bli på hele £15m.

I dag har vi forøvrig kunnet lese at David Moores er meget sjokkert over hvordan amerikanerne har styrt Liverpool-skuta etter at de tok over i fjor, og at George Gillett kan selge til hvem han vil i juni.

Rick Parry bekrefter også de vanskelige arbeidsforholdene og i følge Goal.com skal han også ha sagt at han fryktet å få sparken allerede i desember.
- David (Moores) og jeg trodde vi ville bli sparket ut i desember, vi trodde de ville gi oss sparken.
- Det skjedde ikke, men det vi gjorde har ikke blitt glemt, sier Parry i en noe kryptisk kommentar.
---------------------------------------------------------------------------------
Flere nyheter:
Benitez holder en lav profil (The Daily Telegraph)
Ronaldinho til Milan? (The Soccer Blog)

No comments:

Post a Comment