Tuesday, February 26, 2008

Hicks avviser salg

Nye rapporter sier at det ikke blir noe salg til DIC likevel.

Liverpools deleier Tom Hicks går nå ut og avviser at han er i ferd med å selge deler av eierskapet til DIC og Sjeik Mohammed.

Den siste tiden har ryktene gått helt av skaftet, og i dag melder flere seriøse britiske aviser som The Daily Telegraph, The Times at et salg av George Gilletts andel i klubben er rett rundt hjørnet. Men texaner Hicks skal nå ha sagt at dette ikke er tilfelle Han sier nå til The Daily Telegraph at disse rapportene ikke stemmer.

- Rapportene om at jeg er i ferd med å selge min andel i Liverpool FC, eller å invitere DIC til å kikke på våre regnskaper og budsjetter for å forberede et slikt salg, er fullstendig feil, sier en kategorisk Hicks i følge avisa.

- Sannheten er at jeg personlig, profesjonelt og finansielt er føler meg forpliktet til klubben og supporterne - og jeg vil fortsette med dette så godt jeg kan også i framtida, sier han videre.

Men det faktum at Hicks ikke sier et eneste ord om situasjonen til George Gillett forteller meg at noe er i gjære uansett. De seriøse britiske avisene ville aldri ha brettet ut så omfattende historier som de har kommet med i dag, uten at det er noe som skjer bak kulissene. Spør du meg tror jeg Gillett er ute innen noen få uker.


Hva tror du?

No comments:

Post a Comment