Sunday, August 26, 2007

Bedre enn fryktet

Skadene på våre to forsvarskjemper er mindre ille enn vi kunne frykte.

Det er nå bekreftet at Jamie Carragher brakk et ribbein i kampen mot Sunderland lørdag. Men dette vil i følge Liverpoolfc.tv vil han ikke trenge behandling for skaden. Ham må imidlertid trolig stå over mot Toulouse på tirsdag.

Han skal også lide av Pneumothorax, noe som betyr at lungen er punktert, slik at luft strømmer fra lungen og ut i rommet mellom lunge og brystvegg, samtidig som lungen faller sammen i større eller mindre grad, i følge Nettdoktor.no.

Samtidig bekreftes det også at Sami Hyypia vil komme til å spille mot det franske laget til tross for at han brakk nesa lørdag.

At Peter Crouch igjen måtte stå over en Premier League-kamp setter selvsagt også i gang spekulasjoner.

- Det er frustrerende. Manageren fortalte meg at han liker å endre på laget, men forsikret meg om at jeg helt sikkert vil spille en stor rolle som spiss også denne sesongen. Sist sesong var jeg i akkurat samme situasjon i forhold til konkurranse om plassene men likevel klarte jeg å score 17 mål for Liverpool, sier Crouch i følge TribalFootball, som selvsagt forsøker å gjøre dette til at Peter Crouch er stadig mer frustrert. Jeg tror ikke det.

Og det er helt sikkert lurt å ha fire såpass gode spisser som vi har nå i stallen. Straks én er skadet, er det kun én igjen på benken.

Dagens ryktebørs sier forøvrig også at Liverpool skal være ute etter den offensive midtbanespilleren Carlos Eduardo, som i dag spiller i italienske Gremio.

I følge News of the World er det vår nye midtbanespiller Lucas Leiva som har anbefalt spilleren for Rafa Benitez. Det brasilianske midtbanetalentet skal ha blitt kalt den ”nye Ronaldinho” i Italia. Men nå begynner det vel å bli nok av offensive midtbanespillere i troppen?

Jeg tror ikke det skjer noe før eventuelt i neste overgangsvindu.

Hva tror du?

No comments:

Post a Comment