Sunday, August 12, 2007

- Klubb aldri spesifisert

Gabriel Heinze ønsker en rask løsning på overgangssagaen. Han sier han respekterer Alex Ferguson, men at det at han blir nektet overgang skader karrieren hans.

- Jeg ønsker en rask løsning. Mine advokater har sagt at møtet med Premier League neste uke vil sette fart på ting, sier Heinze i følge The People og Sky Sports.

- United har garantert meg en overgang om et godt nok tilbud kom på bordet og ingen spesifiserte noe med hensyn til hvorvidt klubben måtte være i et annet land eller ikke være Liverpool, sier han videre. Noe som står i kontrast med hva talsmenn fra United har sagt tidligere. Derfra er det blitt hevdet at Heinzes agent har fått muntlig beskjed om at han ikke kan gå til noen av Uniteds sterkeste konkurrenter i Premier League.

- Jeg er fullstendig proffesjonell og har alltid oppført meg riktig. Nå ber jeg bare om at de skal respektere meg og stå for det de har lovet meg. Å ikke kunne gå til en annen klubb påvirker meg som utøver og skader min karriere, sier Heinze videre.

- Jeg har respekterert Alex Fergusono siden jeg kom til Manchester og ønsker ingen konflikt med United eller fansen. Fansen har alltid behandlet meg perfekt og jeg har gitt alt for klubben.

No comments:

Post a Comment