Thursday, August 16, 2007

Hvem bør starte mot Chelsea?

Søndag spilles sesongens første storkamp, hjemme mot gullrival Chelsea.

Steven Gerrard har fått et brudd i den ene tåa etter kampen mot Toulouse, men ofrer seg for laget og stiller mot Chelsea. Det sier litt om vår største helt! Og jeg mener han bør starte i en så viktig kamp som mot Chelsea. La ham få en omgang og sett på Xabi Alonso i andre omgang.

Her er mitt forslag til lag:


Benken:
Itandje, Hyypia, Arbeloa, Alonso, Kuyt.

Etter innsatsen i treningskamper og mot Villa mener jeg Voronin må starte. Han har vært vår beste spiss så langt. I tillegg bør vi satse på at Voronin snart får ut sitt potensiale i form av mål.
Jeg mener det er viktig at vi stiller med et offensivt mannskap i en så viktig kamp på hjemmebane. Derfor må Pennant og Babel starte på vingene. Peter Crouch må nok en gang være igjen utenfor troppen. For meg er han nå et fjerdevalg på spissplass.

Hva mener du?

3 comments:

  1. Du mener kanskje at TORRES skal få mål av potensialet? Jeg vet ikke, men det virket mer logisk.

    ReplyDelete
  2. ja, at han altså skal få ut potensialet sitt og score mål... ;o)

    ReplyDelete
  3. greia er at du skrev voronin, og ikke torres

    ReplyDelete