Tuesday, August 7, 2007

Cicinho?

Liverpool skal ha lagt inn et bud på Real Madrids vingback Cicinho.

I følge det ikke alltid like etteretterlige nettstedet TribalFootball skal Liverpool ha lagt inn et bud på £7m for den brasilianske landslagsspilleren Cícero João de Cézare, med kallenavnet Cicinho. Han skal også ha fått et forbedret lønnstilbud i forhold til hva Real gir ham, med £2m i årslønn.

Roma har vært interssert i spilleren og holdt samtaler med Real Madrid om ham, men skal ha problemer med å konkurrere med kapitalen til Liverpool.

RealMadrid.no beskriver spilleren slik:

Cicinho er en veldig typisk vingback, og han er offensiv i spillet sitt. Cicinho har et godt skuddbein og blikk for spillet. Han kan spille både på høyrebacken og lengre opp på banen. Hans defensive register er heller ikke så dårlig som mange vil ha det til, men det er klart som dagen at Cicinhos styrke ligger i det offensive - til gagns.

Høres ut som en veldig god spiller, eventuelt som et alternativ på høyre ving...

Se litt Cicinho-magi her:



Siste nytt i Gabriel Heinze-sagaen er at Premier League har satt ned et eget panel som skal vurdere saken. Heinze kom mandag tilbake til Uniteds treningsfelt og har hatt samtaler med Alex Ferguson.

- Jeg har snakket med Ferguson og har understreket at mitt ønske er å forlate klubben om det kommer et godt nok tilbud. I dag er det bare Liverpool som har lagt inn et slikt tilbud, og det er problemet. Tidligere i sommer ble jeg lovet at jeg kunne dra dersom tilbudet var godt for begge parter.

- Treneren tar dette alvorlig og jeg forstår hans syn. Men jeg også tar dette alvorlig og mine advokater jobber med saken. Jeg kommer til å få en rapport fra dem om noen dager, sier Heinze i følge Goal.com.

Samtidig er det nå klart at Florent Sinama-Pongolle er klar for spanske RC Recreativo.

No comments:

Post a Comment