Sunday, November 11, 2007

Keeper på vei bort

Det er lenge siden han har spilt for Liverpool, og nå ser det ut til at han forsvinner på permanent basis.

 Det virker mer og mer klart at Scott Carson blir i Aston Villa på permanent basis. Nå sier han sjøl også at det er det han vil.

- Jeg tror begge klubbene er blitt enige om at, om alle er fornøyde, så kan utlånsavtalen bli gjort til en permanent overgang - og dette er noe jeg ønsker velkommen. Jeg vil foretrekke å etablere meg som nummer én hos Aston Villa, sier Carson i følge Goal.com.

Det hele bekreftes av Rafa Benitez.

- Villa har en kjøpsklausul på Carson Det er opp til dem nå, sier Benitez.
Om dette salget går gjennom, noe som i så fall skal bringe inn omkring £10m i klubbkassa, har Benitez i så fall over £30m å bruke i januar. Men penger bli godt å ha til sommeren også.

 Nå skal nemlig både Manchester City og Barcelona være ute etter vår midtbanekjempe, Javier Mascherano, i følge The People. Men kjære Sven Göran - det blir nok ikke noe av for din del, siden Mascherano nå sier at han kun vil spille for Liverpool i England sammen med Steven Gerrard.

- Dersom jeg ikke får spille for Liverpool vil jeg ikke bli i England. Det ville være umulig for meg å spille mot dem i Premier League, for jeg har alt for stor respekt for klubben. Jeg vil gjerne bli i England, men kun spille for Liverpool. Denne klubben ga meg en sjanse, og det er jeg utrolig takknemlig for, så det finnes ingen andre britiske klubber i mine tanker, sier Javier.

 Forøvrig virker det som relativt sikkert at vår danske stopperkjempe Daniel Agger vil være tilbake i førsteelveren mot Newcastle. Liverpool Echo melder at han nå er i full trening med førstelagstroppen. Men når noen kommer tilbake blir andre skadet. Nå er Yossi Benayoun ute i tre uker, og går dermed glipp av kamper med Israel - og trolig også Newcastle-kampen.

No comments:

Post a Comment