Thursday, November 29, 2007

Utålmodig Benitez

Rafa vil framskynde samtalene med Hicks og Gillett.

>>> Rafael Benitez har som kjent fått beskjed om å legge alle transferaktiviteter på hylla fram til etter oppgjøret mot Manchester United 16. desember. Og det er ikke godt å vite om det er årsaken, men de siste par døgnene har det vært stille på ryktebørsen. Men i følge The Guardian er Rafa mer utålmodig enn som så.

Benitez ønsker å få disse samtalene på plass før midten av desember.

- Jeg håper på å få til samtaler før United-kampen. Jeg vet ikke om det er mulig, men vi vil forsøke. Mitt forhold til dem var godt tidligere, så nå må vi snakke om hva problemet var og forsøke å komme videre, sier han i følge avisa, og antyder at språkproblemer og misforståelser kan ha vært grunnen til problemene.

- Kanskje ikke engelsken min er så god, det er mulig at det var problemet. Men det er helt klart at vi må forstå situasjonen og snakke sammen. Vi må bli enige om hva som er best for klubbens framtid, det klarer vi, mener Rafa som er lei av brevveksling og telefonsamtaler.

- Jeg ønsker å snakke med dem, og det er enklere ansikt til ansikt enn via e-post eller telefon.

No comments:

Post a Comment